O Sajtu/Blogu i Autoru

Naziv ovog Sajta/Blog-a (Tehničko i informatičko obrazovanje) sam izabrao zbog predmeta koji predajem i osmišljen je tako da obuhvata određenu materiju vezano za taj predmet bilo da se radi o nastavnim ili  vannastavnim  aktivnostima….

Pored bloga ‘otvorio’ sam i više stranica koje su posvećene isključivo vannastavnim aktivnostima.

Blog i stranice sajta će biti ažurirani bez najave. Za dogovaranje o bilo kakvim izmenama u vezi rasporeda održavanja sekcija i eventulano postavljanje pitanja koristiću FB. O svim  ostalim detaljima, dogovaraćemo se u školi na redovnim časovima TIO.

NAPOMENA/OBAVEŠTENJE:

Od  2013/2014.  šk. god. počela je sa radom Arduino-sekcija. Nekima je Arduino već odavno poznat, a za sve ostale, pogledajte za početak stranice ovog sajta:  Ardu-Šta?  i   Ardu&PC

O autoru
Radim kao nastavnik Tehničkog i informatičkog obrazovanja u OŠ „Desanka Maksimović“.  Osim što volim predmet koji predajem trudim se da uvek, kad je to pogodno i moguće, izađem malo iz okvira uobičajenog nastavnog procesa i na drugačiji način predstavim materiju koju po „zadatku“ moram da odradim….  Najveći značaj pridajem pokretnim slikama, animacijama i praktičnom radu – izvođenje vežbi.
Detaljnije o meni možete pogledati na mom zvaničnom webfoliu.

webfolio - za blog

Inače, u slobodno vreme se bavim raznim stvarima od kojih mi najveće zadovoljstvo pruža hobi – ručna obrada drveta – koji je već prerastao u nešto više. O svom hobiju odavno već vodim blog  s ciljem da olakšam drugima da shvate šta je sve moguće napraviti od drveta, a da se istovremeno pitaju da li je to za poverovati ili ne.

Jedno reagovanje na O Sajtu/Blogu i Autoru

  1. Допада ми се стално истицање комуникације ученик-ученик, наставник-ученик, наставник-наставник путем сајтова, блогова, мобилних телефона, рачунара, итд…Међутим, моја искуства су следећа-ученици се праве да не могу да запамте како ми се зове сајт, или да могу да запамте али не могу да га пронађу, што је, поред чињенице да се жели рећи да им не пада на памет да уче ни оно из књига и свезака а камоли још и са сајтова, тенденционално лагање у смислу омаловажавања сајта, јер га Гугл претраживач нађе из прве и излиста читаву страну линкова до њега. У истом смислу врло често истичу да не умеју да преузму програме и да их нарежу на диск, или да ништа не ваљају јер неће да раде, што је опет измишљотина, и у циљу избегавања употребе, и у циљу омаловажавања рада наставника, те да не умеју одштампати цртеже које сам поставио, итд, итд….
    Дакле, мислим да права комуникација путем интернета и модерних технологија, а која се овде помиње, на релацији наставник ученик, а богами и остале, не може подићи на већи ниво док не уозбиљимо код ученика однос према образовања. Јер, ученици без проблема могу остварити комуникацију о којој се овде говори, али ми се чини да великој већини не пада на памет да је користи у смилу учења и образовања у класичном смислу.
    Нормално, ово тврдим супротно својим интересима, јер увек могу тврдити да моји ученици користе моје радове у смислу комуникације о којој се овде говори, али истина је да велика већина избегава употребу личних рачунара у смислу било каквог облика учења…Огромној већини ученика не пада на на крај памети да време које им родитељи дозволе да користе рачунар потроше на учење њиме…Можда у том грму лежи зец?
    Но, колега, ваш сајт је за сваку похвалу, ма колико на њему буде било комуникације.
    Пошто се и без отварања страница види да ће ово бити блог врхунског квалитета раду ћу га препоручити и својим ученицима.

Zatvoreno za komentare.